Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Stora tjejen!

Av Pillan - 3 maj 2012 12:28

Jisses vad hon växer, den där lilla Minya :)

Igår var det 6-veckorsdagen och nu väger hon 5580 g och är 56 cm (tror jag) lång! Grädde i tuttarna eller vad!?!

Imorrn kommer mina smågrodor hem, slut på "lugnet" men jag längtar så! Hoppas vädret håller sig någorlunda i skick på lördag, har bokat in oss på kosläpp då. Har varit på det en gång och jäklar va koolt det va :D


Nu ska jag kolla lite bloggar innan hjärtegrynet vaknar och vill ha mer mat.

Kärlek!

 
 
Marie

Marie

3 maj 2012 12:48

Åhh kosläpp...det har jag aldrig varit på men skulle vilja... :) Förresten...fyndigt med "kooolt" ;) höhö

http://magnifikamarie.blogspot.com

Pillan

3 maj 2012 15:17

Haha så du noterade min fina stavning ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards