Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Nya tag!

Av Pillan - 6 maj 2012 09:10

Uschanemej, nu har det varit onyytigt hela veckan lång! Skärpning Pillan (och Kecke med för den delen)!! Idag blir det arbete i trädgården och förhoppningsvis en promenad mot kvällningen, annars får det bli på attracten. Gick ju så bra första tre veckorna. Hm nu när jag tänker efter, det är ju samma visa varenda eviga gång. Tre veckor sen försvinner motivationen. När ska jag ändra mitt tankesätt?? Holy smokes att det ska va så svårt!

Annsan, hur går det för dig??? Kör du på nåt? Vi kanske kan ta en prommis i veckan?!


Följer som vanligt Niiinis oxå men hon har nu lagt ner sin träningsblogg :( Jag som tyckte om att läsa den, jäklar va den puman kör på på sin cykel, crazyyy   


Vad händer idag då?!


Sandra, är ni i Åkerlänna? Om ni är det får du gärna komma över o kolla bloggrejen!


That's all for now folks!



 
 
Marie

Marie

6 maj 2012 15:54

Preciiis så där är jag oxå...kör på bra ett par/några veckor och sen dör motivationen...sketatråkigt!! :(

http://magnifikamarie.blogspot.com

 
Ingen bild

tvillingmamman

7 maj 2012 22:00

Hej! Läste just din blogg har haft det lite körigt sista veckorna. Jag har just kört igång. En tjej på gymmet berättade att hennes kille hjälpte henne med motivationen, går hon ner 15 kg på typ 22-23 v så bjuder han på en Australienresa..... Jag gick hem och frågade vad jag kunde tänkas få? Går jag ner 15kg till 1 okt så åker vi till cypern (lagom långt med småttingarna). Dagens motivationstips är alltså fråga K vad du får..... :). Tar gärna en promenix, nästa v är det superlugnt för mig ses mer än gärna!!! Måste få träffa lilla M!!!! Kram

Pillan

8 maj 2012 10:42

Haha är det så ajg ska göra alltså!! Men jag måste nog locka K med nåt oxå, han måste oxå få arslet ur :)

Jaa, då kan vi hänga hela sommaren ju!! :D Och en då tar vi en prommis nästa vecka, jag är "barnledig" då med så det passar bra. Nu vaknade Naomi med ögoninflammation så denna vecka hade varit körd ändå..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards