Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Torsdagkväller

Av Pillan - 3 maj 2012 21:51

Satt och funderade lite på låtar, närmare bestämt på en låt som är sin och sin kärleks låt. Känns nästan som att alla har en sån! Jag har några låtar som direkt får mig att le, rysa eller bara må bra och det för att dom påminner mig om hjärtat. En låt är "Om du lämnade mig nu" med Winnerbäck. Jag hade varit i Edsbyn för första gången om jag minns rätt, nu var det måndag morgon och jag skulle med tåget till Uppsala. Mörkt, kallt och snöigt... där satt vi i bummen (finaste volvon) och lyssnade på winnerbäck, höll i handen och givetvis fällde jag några tårar... sen satt jag och lyssnade på den hela vägen tll Uppsala (man är ju lite sentimental av sig:)).

En annan låt är "Think about you" med G'n'R. Älsklingen skickade en del av texten till mig när vi träffats och sen dess är det en favorit  


Nu vill jag veta vad ni har för låtar???  

 
 
Marie

Marie

6 maj 2012 08:34

haha jag fasade nästan för att du skulle säga åt mig att skriva nåt om låtar...saken är den att vi är så tråkiga så vi har inga speciella låtar förknippade med oss..visst finns det visserligen några som jag kan höra ibland och komma att tänka "åhh den lyssnade vi på den och den gången" ..men inga som jag direkt lagt på minnet...förutom "utan dina andetag" med Kent..den är lite speciell.. :)

http://magnifikamarie.blogspot.com

Pillan

6 maj 2012 09:06

Hihi jag e ju så nyfiken :)
Du ser, du kom ju på en låt iaf och jag förmodar att det är Thomas andetag du syftar på :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards