Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Fredag fredag, det är freeeeeeeeeedag!!!

Av Pillan - 10 februari 2012 09:16

Åh du härliga fredag, du är efterlängtad! Ok, nog för att jag varit hemma hela veckan men det spelar lixom ingen roll. Fredag är alltid fredag + att vi får hem gosungarna idag  Sen gör det ju inget att jag får ha älsklingen en hel helg utan jobb! Tror jag får hem honom tidigare idag, tyvärr innebär det inte ledighet för honom. Jag märkte imorse att pannan (vi som bor i hus och eldar med pellets har nåt som kallas för panna...till alla ni som har el utan att behöva tänka på det :-) ) lät lite annorlunda, som att strömmen låg på. Mycket riktigt, elen hade slagits på (ska den enbart göra om pannan/brännaren lägger av) och den larmade om överhettningsskydd. Tamefan jävla panna att strula!!! Snart lär det nog bli en låneansökan på banken så vi kan köpa oss en ny panna. Det funkar inte att ha det så här, det var ju dessutom -20 inatt.. kul om pannan lägger av då. Nu måste han komma hem och klättra up på taket och sota skorstenen. Tror att det är den som spökar, förre ägaren av huset har inte skött sådant på det bästa sättet kan man väl säga utan att överdriva.


What else? Sitter under täcket i soffan, har preggotäppa som förvärras av förkylningen. Tror jag är inne på min tredje flaska nässpray :/ Inte bra, jag vet.. men jag klarar mig inte utan. Bara några veckor kvar oxå, täppan brukar försvinna som ett brev på posten när ungen kläckts.

Man kanske skulle ta och klä på sig, hänga lite tvätt, ut me hu´n, ta tag i dagen så att säga. Fundera ut middagen för ikväll, tips någon???


Måste gå o leta sprayen nu, cannot breathe!!

Pöss o kläm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards