Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Usch vilken start på dagen :(

Av Pillan - 28 februari 2012 09:16

Då var det dags igen... return of the magsjuka :(

Naomi vaknade inatt och ville ha välling men fick inget eftersom vi håller på att "avveckla" all välling utom kvällsflaskan. Hon sa inte emot, gick tillbaka till sin säng och jag följde med. Hon verkade ha svårt att somna om, vred och vände på sig i säkert en timme. Sen helt plötsligt hostade/kräktes hon upp lite slem. Kom lite till en stund efter. Jag trodde dock inte att det var magsjuka, det var så väldigt lite som kom och det var som slem (hon hostar fortfarande en del så jag tyckte inte det var så konstigt). Sen somnade både hon och jag om i hennes säng och när hon vaknade imorse va hon pigg och åt frulle som vanligt. Jag frågade om hon hade ont eller så, men nej... på med kläderna och in till dagis...

Hann komma ca 2 mil, sen var det kört! Bara att vända med bilen och ringa dagis. Så nu sitter vi här idag och imorgon iaf :( Stackars lilla skruttan, var ju inte längesen hon hade magsjuka.

Pratade med älsklingen för en stund sen och då sa han att han hade mått illa imorse, men försökte intala sig att det var inbillning... får väl se om han oxå kommer hem under dagen.

Vet inte om det är nåt som går nu igen, tyckte det var magsjuka för ett par veckor sedan på dagis ju! Fick ett sms från kära Ann imorse och hennes ena dotter verkar oxå ha åkt på det... varför finns denna onda jävla magsjuka!?!?!?!


Jag som skulle hälsa på Linda, åka på loppis och in till jobbet en sväng. Bara att avboka rubbet!

Nu ska jag försöka plocka upp lite här hemma, ser ut som att bomben slagit ner just här i vårt hus :/ Hoppas att Naomi somnar sen en stund så att lilla jag och får vila lite.


Hörs senare säkerligen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards