Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Ännu en dag i hemmets galna vrå

Av Pillan - 29 februari 2012 09:33

Ja, det brukar ju heta hemmets lugna vrå, men sen den dagen man fick barn är det inte många lugna stunder hemma... Naomi har varit pigg sen igår förmiddag, det var en snabbvisit av magsjukan. Måste ju ha 48 timmar symptomfri innan hon får gå till dagis så vi är hemma idag med.


Idag ska jag och Kecke till mvc, nu ska det minsann pratas förlossning enligt barnmorskan :) Ja herrejävlar, det är ju inte långt kvar nu, ser i rutan nedanför här att det bara är 29 dagar kvar! Holy lord... jag tror dock att saker och ting kommer ske inom två veckor eller nåt sånt, vi får se vem som har rätt! Det finns två datum som jag inte vill föda på och det är 14:e och 16:e mars, då fyller ju Melle och Naomi år. Sen finns det en hel drös med människor som fyller i mars, men det spelar ingen roll, bara hon inte kommer på syskonens födelsedagar. Hur mycket ska vi slå vad om att hon kommer nåt av dom datumen iaf!?!?!?


Idag är det skottdagen, vet ni alla tjejer vad det innebär? Dags att fria till gubben din om du har någon :)

Jag har redan frågat min om han kan tänka sig att gå altargången upp med mig så det är redan avklarat, det gjorde jag för länge sen, han har ju faktiskt frågat mig oxå. Vi har förvisso inte kört med att gå ner på knä-grejen, men det spelar absolut ingen roll tycker jag. Jag vet iaf att jag ska få gifta mig med mannen i mitt liv, vi ska bara hitta ett bra tillfälle!


Pöss o kläm!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards