Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Kommentarer!

Av Pillan - 7 mars 2012 09:47

Hur är ni andra med att kommentera på bloggar och vad tycker ni själva om att få kommentarer om ni har en egen blogg?


Jag följer, som jag tidigare skrev, runt 5-6 bloggar varje dag. Jag vet att dom kan se att det är jag eftersom det blir länkat från min egen blogg. Men! Jag är skitdålig på att kommentera!! Ibland händer det, men inte varje dag,  inte ens varje vecka. Vet inte varför egentligen, jag är väl mest intresserad av att läsa vad dessa fina bloggerskor skriver men att sedan gå in och kommentera... då måste jag ju följa upp om jag får svar :) Ett extra moment för slöa jag :) Fast jag älskar ju att få svar oxå... moment 22 det där.


Sen kommer det roliga, jag själv älskar ju att få kommentarer (ni måste skriva mer här!!!!). Jag antar att det är som med det mesta, man får kommentera hos andra för att dom ens ska vilja kika in här och sen kanske lämna ett avtryck.

Jag hoppas inte att någon tror att jag snokar bara. Jag är bara nyfiken /intresserad av andras liv. Det är ju det som är det riktiga. Inte att läsa en skvallertidning med alla kändisar och deras historier. Jag vill veta hur andra som lever liknande liv som jag har det. Det ger mig inspiration, ibland lite nytänkande, ideér.. u name it!


Två tjejer som jag följer dagligen är en som heter Emma (http://attvaranagonsfru.se/) och en tjej som heter Nina (http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis/). Emma är väldigt olik mig själv men hon kan inspirera den damen!! Nina är en skön brutta! Hon tänker mycket som jag, resonerar ofta på samma sätt. Jag känner igen mig själv i henne! Hon är en sån man vill ha i sin kompiskrets (ta åt dig nu av komplimangen Nina  


Tycker det är häftigt att man kan hitta personen så här på nätet, personer man aldrig skulle ha "träffat" på annars!

Följer även två av mina svägerskors bloggar, Marie och Sandra.
Jag och Marie läser varandras bloggar och det är oxå nåt jag gillar. Hon och hennes kärlek (Keckes ena bror) bor 24 mil härifrån. Det är ett sätt för oss att lära känna varandra trots avståndet + att man får reda på så mkt roligheter om man lägger ihop ett + ett :P

Sandra känner jag redan, hon har funnits i vår familj några år nu och hon finns där, även om vi inte har kontakt så jätteofta. Ibland mer ibland mindre, som med många olika relationer! Bloggen finns där, man kan gå in och kika, kolla läget osv. I like :)


Hur tänker ni andra?

Pöss o kläm

 
 
Niiinis - Sminkmamman

Niiinis - Sminkmamman

7 mars 2012 12:15

Men sötis då!!! :) TACK! Vad glad jag blir! Det värmer i hjärtat att du känner igen mig i mitt liv. :) Vi är fler som hankar oss fram! :)

KRAAAAM

http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis

Pillan

7 mars 2012 12:30

Så lite så :) Vi hankar på och tar oss framåt, keep it going lixom!
Stor kram till dig me!

 
Marie

Marie

7 mars 2012 12:54

Haha "att man får reda på så mkt roligheter om man lägger ihop ett + ett :P" mjooo det är som du tror :P men just nu svävar alla planer huller om buller...vi har fått ändrat lite i planeringen dessvärre...
Men jag håller med...superkul att läsa din blogg oxå..går in flera gånger om dagen för att se om det finns nåt nytt :P men visst är man kass på att kommentera...ibland beror det nog mest på att jag helt enkelt bara glömmer bort det...
Kram!

http://magnifikamarie.blogspot.com

Pillan

7 mars 2012 13:57

Jo förstår att det kanske blir lite omplanering, hörde om Allmoge :( (om det nu är det som det beror på dvs).
Samma med mig om kommentarer, egentligen skulle jag kunna skriva nåt på varje inlägg men lathet och glömska är sånt som kommer ivägen :)
Stor kram till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards