Våga för att vinna

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Igen!

Av Pillan - 9 mars 2012 11:18

Tamefan, det blev fredag igen! En sån där bra fredag eftersom mina goälsklingar kommer hem  

Kecke får hämta dom efter jobbet så slipper jag åka in till stan idag, skönt + att man sparar massor med diesel.. sånt måste man tänka på när man har 8 mil tur och retur till dagis!


Det blidde en slapparmorgon här hemma, jag gick upp när hjärtat åkte till jobbet, tror klockan var runt 05,40  .
Ut med hunn´, på med tevatten, fram med frullen och sen var det bara att sjunka ner i soffan :) Blev lite trött runt 8-snåret så då var det till å slänga (ok, slänga är väldigt överdrivet. Läs: sakta sätta sig ner) sig i sängen och vaknade ett par timmar senare när älsklingen ringde... mmm såna uppvaknanden älskar jag!


Apropå älsklingen! Nu har det gått 1 år och 4 månader sen vi träffades. Sedan den dagen, den 4 november 2010, har vi inte haft en enda helg på varsitt håll. Sen han flyttade till mig, 11 februari 2011, har vi inte haft en natt ifrån varandra. Det är så jag vill ha det! Jag älskar vårat liv tillsammans, kan inte tänka mig att NÅGONSIN leva utan honom, det finns inte i min värld. Han är den mest fantastiska person jag känner! Nästan varje kväll ligger jag och tittar på honom, precis när han håller på att somna... jag känner en sådan enorm kärlek, trodde verkligen inte att det gick att känna så mycket!

Vi har vår lilla bebbe på gång, vi har ett hus tillsammans och han är en underbar bonuspappa till min barn. Bara giftermålet som är kvar, men det tar vi till nästa vår/sommar som det ser ut just nu (, hade ju tänkt ta det nu i sommar men en graviditet kom liiite i vägen....måste ha tid på mig så jag kommer ner i klänningen för sjutton ). 


Älsklingen!

Tack för att du finns där för mig varje dag.

Tack för att du är den du är, ändra aldrig på dig även om jag kan tjata på det ena och det andra.... jag älskar ju dig för den fina människa du är!


    Jag älskar dig    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 9 maj 2012 15:50

Kommer i fortsättningen att blogga på Allt för föräldrar! Lite mer min målgrupp känner jag :) Jag hoppas att ni få stackare som är här och läser följer med mig!   http://blogg.alltforforaldrar.se/pilbur/   Glöm inte att göra den till en ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:17


Vår lilla tjej som börjar bli stor.   Idag blir hon 7 veckor!! Kolla in sötnosen!             ...

Av Pillan - 9 maj 2012 10:01

Fick tummen ur och la in lite kort i datorn, finally lixom :) Blir lite blandad kompott av diverse människor och barn (hmm är inte barn människor eller hur tänkte jag där?)       Jag och Naomi poserar <3         Jag och Melle....

Av Pillan - 8 maj 2012 10:42

Tänk att det alltid lyckas! Sjukdomar. När jag har planerat en heldag med Linda. Gick upp imorse, sminkade mig tom (herregud, ska man in till stan lär man ju anstränga sig lite  ). Var nästan klar och skulle ta och fixa kidzen. Då kommer Naomi med ...

Av Pillan - 7 maj 2012 11:38

... i sovrummet :/ Satt ju och kollade på mina slö-tittar-tv-program med M i famnen när värsta surret flög in i vardagsrummet! En humla som är gigantisk... okej, jag vet att dom inte är farliga. Men dom KAN stickas och med min tur....  (japp, dom har...

Ovido - Quiz & Flashcards